Warszawa - Szukam Orto

Szukasz ortodonty znającego się na wadach ortognatycznych w Twojej okolicy, zapytaj tutaj.

Warszawa - Szukam Orto

Postprzez ska3ka » 20 marca 2011, godz. 11:21

Witam wszystkich,

zaczynam swoją przygodę z progenią, rozumiem, że wypadałoby zacząć od poszukiwać ortodonty :razz:

Szukam ortodonty (chyba), który byłby dobry dla początkującego pacjenta z progenią (jestem zielony, jeśli chodzi o usługi w zakresie progeniczno-ortodontyczno-szczękowym). Nie mam worka pieniędzy. Będę wdzięczny za wszelkie porady, w tym też za takie które dla Was są jasne. Za szacunkowy koszt usług ortodonty będę równie wdzięczny. Rozumiem, że kolejność działań jest taka: idę do ortodonty, który zakłada mi aparat, później go zdejmuje przed operacją, po czym kładę się na operację, a potem już 'tylko' ból pooperacyjny i nowa szczęka :D

Dziękuję za odpowiedzi z góry i te w drugim wątku :roll:
Ostatnio edytowano 16 września 2012, godz. 17:19 przez ska3ka, łącznie edytowano 1 raz
ska3ka

Szukam ortodonty - Warszawa

Postprzez charonio » 20 marca 2011, godz. 11:45

ska3ka napisał(a):Witam wszystkich,

zaczynam swoją przygodę z progenią, rozumiem, że wypadałoby zacząć od poszukiwać ortodonty :razz:

Szukam ortodonty (chyba), który byłby dobry dla początkującego pacjenta z progenią (jestem zielony, jeśli chodzi o usługi w zakresie progeniczno-ortodontyczno-szczękowym). Nie mam worka pieniędzy. Będę wdzięczny za wszelkie porady, w tym też za takie które dla Was są jasne. Za szacunkowy koszt usług ortodonty będę równie wdzięczny. Rozumiem, że kolejność działań jest taka: idę do ortodonty, który zakłada mi aparat, później go zdejmuje przed operacją, po czym kładę się na operację, a potem już 'tylko' ból pooperacyjny i nowa szczęka :D

Polecam wybrać jednego z ortodontów forumowiczów, przeczytaj temat viewtopic.php?f=4&t=134
Koszt całościowy masz u mnie w sygnaturce, trzeba sobie liczyć 1500 za łuk, 200 za wizytę kontrolną no i 500 za retencję.