SPSK Lublin, Karmelicka

Gdzie przeprowadza się operacje? Wasze doświadczenia z placówkami służby zdrowia.
 

Lublin

Postprzez lena20 » 17 października 2014, godz. 20:19

Dzieki za nr:)

--- 17 października 2014, godz. 21:31 ---

Hej to znowu ja:) Zwracam się do was jeszcze z jednym problemem. Otoz na konsultacji uslyszalam od profesora ze do czasu operacji musze pozbyć się osemek- a mam ich 3. Bylam pewna ze nie będzie z tym problemu do dzisiaj. Bylam już u 2 chirurgow i uslyszalam ze takie rzeczy się robi przy operacji skoro mam ja mieć i ze mi nie usuna, co ja na to ze profesor wyrazil się jasno,ze mam mieć je usunięte przed. Co robic??? :cry: :cry:
lena20
 
Posty: 14
Dołączył(a): 13/10/2014
Płeć: Kobieta
 

 

Lublin

Postprzez N1uteK » 21 października 2014, godz. 00:37

Ja poszedłem tutaj http://rowinscy.dentysta-stomatolog.com/ i nie było żadnych problemów, 2 minuty i wyrwana ósemka :). Tylko moje wszystkie były wyrośnięte, więc szybko poszło, ale oczywiście nie wyrwał wszystkich na raz ;). Poza tym lek. dent. Zbigniew Rowiński pracuję też na oddziale w klinice, więc zna się na rzeczy. Ale nie pamiętam jaki cennik był.
N1uteK
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23/05/2011
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
 

 

Lublin

Postprzez lena20 » 21 października 2014, godz. 18:23

Hej dzięki:) Wiem ze w Lublinie raczej nie byłoby problemu z wyrwaniem, ale ja jestem z Siedlec i dla mnie trochę to daleko żeby tak dojezdzac, bo pewnie będą szwy itd.(caly ten horror przede mna). Sprobuje jeszcze u nas w Siedlcach jak nie to w Wawie bo tam mam o wiele lepsze polaczenia żeby dotrzec. Pozdrawiam:)
lena20
 
Posty: 14
Dołączył(a): 13/10/2014
Płeć: Kobieta
 

 

Lublin

Postprzez Misza85 » 26 listopada 2014, godz. 19:11

Czesc Lena w Siedlcach polecam Ołtarzewski chirurg dentysta tani i dobry wyrwał mi wszystkie 4 ósemki. Również jestem na początku tej nieszczęsnej drogi. Fajnie że ktoś sie pojawił z Siedlec

--- 13 lipca 2015, godz. 20:58 ---

Hej. Czy ktoś ostatnio operował sie w Lublinie u Tomaszewskiego? Jaki jest czas teraz oczekiwania? Jestem zapisana dopiero na rok przyszły a juz jestem przygotowana ortodontycznie po 6 miesiącach noszenia aparatu. Orto kazała mi próbować moze sie uda przyspieszyć operacje. Ktoś coś wie

--- 13 listopada 2015, godz. 22:08 ---

Ponawiam. Czy ktoś sie ostatnio operował w Lublinie ponoć Prof Tomaszewski już nie operuje tylko Dr. Baran. Jak przebiegła operacja? Jakieś opinie na temat doktora?.
Misza85
 
Posty: 19
Dołączył(a): 20/03/2014
Płeć: Nie wybrano
 

 

SPSK Lublin, Karmelicka

Postprzez gossaa23 » 1 grudnia 2015, godz. 22:33

Witam, ja się operowałam w kwietniu tego roku. Operację niby robili we dwóch dr Baran z prof. Tomaszewskim, ale wydaje mi się, że głównie to zasługa dr Barana. Ja jestem zadowolona chociaż nie miałam jakiejś ogromnej wady, u mnie powodem była asymetria. Dr Baran zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie, prof niestety podejrzewam, że ma tylu pacjentów, że nie kojarzy już kogo operował- chodzę do niego teraz prywatnie na wstawienie implanta i w ogóle nie skojarzył mojej osoby dopóki mu nie przypomniałam, że mnie operował:]]]]Na operację czekałam 1,5roku.
gossaa23
 
Posty: 1
Dołączył(a): 31/05/2015
Płeć: Kobieta
 

 

SPSK Lublin, Karmelicka

Postprzez Misza85 » 19 grudnia 2015, godz. 11:33

Ile czasu leżałaś w szpitalu? Jak szybko doszłas do siebie czy były jakieś powikłania? Byłam na konsultacji juz bym miała operacje ale okazało sie ze mam zapalenie migdałków podniebiennych i muszę najpierw usunąć migdałki, jestem po operacji migdałów juz miesiąc czasu i jesXze odczuwam ból niemoge jeść normalnie a to tylko migdałki boje sie jak bedzie po tej operacji. Jak długo bolało
Misza85
 
Posty: 19
Dołączył(a): 20/03/2014
Płeć: Nie wybrano
 

 

SPSK Lublin, Karmelicka

Postprzez Absalum » 8 lipca 2017, godz. 11:41

Witam! Czy ktoś ostatnio był operowany na Karmelickiej? Czy wszystko poszło dobrze? I ile czekaliście w kolejce na operację? Ja jestem dopiero na początku drogi i jeśli ten czas jest bardzo długi prawdopodobnie zacznę zbierać na prywatną operację w FC.

Z góry dzięki za odpowiedź! :)
Absalum
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29/06/2017
Płeć: Mężczyzna
 

 

SPSK Lublin, Karmelicka

Postprzez sinusoidalna » 8 lipca 2017, godz. 12:41

Ja byłam, wszystko w jak najlepszym porządku ale kolejki są masakryczne...
como no te voy a querer...
Avatar użytkownika
sinusoidalna
 
Posty: 59
Dołączył(a): 29/05/2014
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Kobieta
 

Poprzednia strona

Powrót do Dyskusja na temat szpitali i chirurgów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość